MEDEWERKER FINANCE & CONTROL M/V

Ben jij nauwkeurig, financieel en boekhoudkundig onderlegd?

Voor de afdeling Finance & Control zijn wij op zoek naar een medewerker voor 32-40 uur per week met als standplaats Waardenburg. In deze functie verricht je werkzaamheden ten behoeve van de financiële administratie en alle aanverwante gerelateerde zaken.

Wat zijn de werkzaamheden?
De functie omvat onder meer de volgende taken:

  • het controleren en verwerken van inkoopfacturen;
  • het uitvoeren van de verkoopfacturatie;
  • het verwerken van bankboekingen;
  • het voorbereiden van betalingen en incasso’s;
  • het juist archiveren van alle documenten;
  • het uitvoeren van boekingen en controleprocedures;
  • de afdeling waar nodig ondersteunen bij financiële afsluitingen.

Je bent en/of hebt

  • een MBO+/HBO werk- en denkniveau, richting een bedrijfseconomische/financieel administratieve opleiding;
  • 32-40 per week beschikbaar (van half 9 tot 17 uur);
  • in elk geval beschikbaar op maandag, woensdag en vrijdag;
  • een boekhoudkundige achtergrond;
  • cijfermatig en nauwkeurig;
  • de volgende competenties: klantgericht, gemotiveerd, ambitieus, zelfstandig, communicatief vaardig, teamspeler, zorgvuldig en flexibel.

Bedrijfsprofiel

Nefco verzorgt voor haar afnemers alle aspecten in de distributie van LPG: van raffinaderij tot eindgebruiker. Nefco is in Noordwest Europa de grootste wederverkoper van LPG en is actief in groothandel, leveringen van autogas aan tankstations en propaangas aan eindgebruikers. Nefco heeft een jaaromzet van circa € 160 miljoen en er werken 55 gemotiveerde collega’s.

Contactgegevens

Graag ontvang ik jouw CV en motivatie op a.degast@nefco.nl.